فروشگاه اینترنتی اسمارت

بایگانی
  • ۰
  • ۰

درز ابعاد آیفون ۸ به ما کمک کرده تا دقیق ترین مدل آزمایشی این گوشی را خلق کنیم.

از قبل به این مسئله آگاه بودیم که قرار است گوشی آیفون ۸ از لحاظ ابعاد گوشی بزرگی باشد، اما دقیقاً نمی داستیم که گوشی هوشمند بعدی اپل به چه اندازه خواهد بود.
انتظار می رود ماه آینده اپل آیفون ۸ را عرضه کند، گوشی هوشمندی جدیدی که ارائه ی آن با دهمین سالگرد آیفون هم زمان خواهد شد. به عنوان بخشی از این بزرگ داشت، اپل قصد دارد تغییر عمده ای در سایز آیفون ایجاد کند و طلیعه دار عصر جدیدی از گوشی های هوشمند بدون حاشیه ی اپل باشد.
این طراحیِ از پیش تعیین شده برای حاشیه ی باریک دستگاه، به این معناست که تمام صفحه نمایش های جلویی آیفون، صفحه نمایش بزرگ تری نسبت به معمول خواهند داشت و احتمالاً در حال حاضر از ابعاد این نمایش گرها مطلع هستیم. به لطف انتشار سفت افزاری برای HomePod  اسپیکر هوشمند مجهزز به منشی صوتیSiri اپل   سازندگان موفق شده اند تا تمام جزئیات گوشی هوشمند بعدی اپل را حدس بزنند.
آخرین اطلاعات حاصله از Steve Troughton-Smith که در تلاش بوده تا جزئیات مربوط به سایز این دستگاه را فاش کند، حکایت از این دارد که نوار کوچکی از حاشیه که در قسمت بالایی صفحه نمایش جای خواهد گرفت، محل قرارگیری حس گرها و دوربین سلفی خواهد بود.
این ها ابعادی هستند که توسط نوار وضعیت روی صفحه نمایش لبه تا لبه ی آیفون، شامل طول و عرض آن، استفاده شدند.

iPhone 8

  • ۹۶/۰۵/۲۴
  • smartmall 111

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی